دخمــــــــــــــــــــــــــــــــلونه

دخمــــــــــــــــــــــــــــــــلونه

سلام من أترینم از این که اومدین وبلاگم خیلی خوشحالم نظر یادتون نره میـــــــــــــــــــــــسی

بایگانی
آخرین مطالب

عشقم


عشقم????
میدونی دلم برات تنگه?میدونی الان از نبودنت دارم میمیرم?
میدونی چقدر نیاز دارم تو بغلت یه عالمه گریه کنم?بعد توبگی روانی من که اینجام
میدونی دلم میخواد توچشات نگاه کنم و آروم سرمو بگیرم پایین بعد بگی روانی روانیتم?
میدونی چقدر دلم میخواد دستمو بگیری وببری به بقیه نشونم بدی و بگی ایشون زندگیمن.....?
میدونی چقدر دوست دارم وقتی اذیتم میکنی و از پشت تلفن صدای داغونم رو میشنوی آروم میگی غ ل ط ک ر د م بخند خانومی....
میدونی دلم میخواد وقتی از هوای سرد می لرزم به جای اینکه کتتو بهم بدی آروم از پشت بغلم کنی و بگی بیا عشقم جات فقط اینجاست....
میدونی چقدر دلم میخواد وقتی باهات لج بازی میکنم و میگم برو نمیخوامت دوستت ندارم آروم بیای در گوشم بگی هر غلطی میخوای کن فقط حق نداری بغیر من کسی بهت بگه زندگیم....
میدونی چقدر دلم میخواد.وقتی تو خیابون دخترا بهت متلک انداختن آروم پیشونی مو ببوسی وبگی قربون حسودیت بشم تو یه چیز دیگه ای زندگی....
میفهمی چی میگم یا باز خودتو میزنی به اون راه...؟؟؟


  • atrin NJ

نظرات  (۱)

عشقت کیه و کجاست که در فراقش می سوزی؟
پاسخ:
قبرستون خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی